No tot el que veus és art

No tot el que veus és art.

El 2009 vaig tenir un dia d'estudi obert als meus amics, on vaig mostrar algunes de les meves noves obres, i també alguns experiments, que no van ser, i mai seràn, art. Jo vaig anomenar la jornada de portes obertes, "No tot el que veus és" art, i vaig elaborar una enorme pantalla amb lletres creades a partir de retalls d'una revista.

Aquesta frase ha quedat amb mi des de llavors, i ara tinc un blog (www.noteverythingyouseeisart.blogspot.com) on poso les meves reflexions sobre l'art i no art, a part de les meves pròpies obres.

El 2005, pel meu 40è aniversari, el meu germà em va donar un rotllo de tela, que he portat sempre amb mi, esperant la inspiració correcta.

Al carrer on jo visc, vells marcs de serigrafia es deixen de vegades com a "trastos" durant la nit.

Vaig decidir cobrir un d'aquests marcs amb el rotllo de lona, però em vaig adonar que podia cobrir gairebé dues terceres parts de l'estructura, que després vaig pintar amb alguns sobrants de pintura de color porpra.

Va ser diverses setmanes després, mentre experimentava amb lletres retallades de cartró i pintura en esprai, que em vaig adonar que totes aquestes idees podrien, haurien, i han d'unir-se per crear una nova sèrie d'obres.

NOTEVERY
THINGYOU
SEEISART
JDHOLDEN

NOTOTALL
OQUEHASV
ISTESART
JDHOLDEN

NOTODOLO
QUEVOSVE
ISESARTE
JDHOLDEN

Per tant, el meu agraïment al meu germà, i Lali i Mónica I ALEIDA!! ;p per les seves traduccions al català i espanyol.